تکواندو؛ مهدی خدابخش تغییر تابعیت داد

به گزارش مجله آزمون اول، ملی پوش پیشین تیم ملی تکواندو ایران با تغییر تابعیت خود به عضویت تیم ملی صربستان درآمد.

تکواندو؛ مهدی خدابخش تغییر تابعیت داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، مهدی خدابخشی ملی پوش سابق تکواندو ایران که در سال گذشته با یکی از ملی پوشان تیم بانوان صربستان ازدواج نموده بود، رسما تصمیم خود را برای ادامه فعالیت ورزشی همراه با تیم ملی تکواندو صربستان گرفت.

در آخرین رنکینگ اعلامی فدراسیون جهانی تکواندو در ماه نوامبر نیز مهدی خدابخشی به عنوان نماینده کشور صربستان در صندلی چهل و هشتم وزن چهارم المپیک حضور دارد. این در حالی است که در رنکینگ ماه گذشته المپیک، خدابخشی به عنوان نماینده ایران حضور داشت اما با طی فرآیند تغییر تابعیت او دیگر می تواند برای کشور صربستان به میدان برود.

  • سعید ملایی پناهنده آلمان شد | اولین اظهارات پس از اخذ پناهندگی

بر همین اساس خدابخشی در تورنمنت بین المللی صربستان در وزن 87- کیلوگرم به عنوان نماینده صربستان به رقابت پرداخت و با کسب مدال برنز نخستین مدال خود را برای این کشور کسب کرد. وی در زمان حضور در تکواندو ایران پیروز به کسب مدال طلای جهانی 2015 روسیه، طلای قهرمانی آسیا 2014 ازبکستان، طلای بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی شد و در المپیک 2016 ریو در وزن سوم نماینده ایران بود.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 3726

به "تکواندو؛ مهدی خدابخش تغییر تابعیت داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندو؛ مهدی خدابخش تغییر تابعیت داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید