در کنفرانس دبی مطرح شد؛ هشدار درباره استفاده از پهپادها علیه اهدافی در منطقه

به گزارش مجله آزمون اول، شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی فرماندهان نیروهای هوایی در دبی درباره استفاده از پهپادها برای حمله به اهداف نظامی و غیرنظامی در منطقه خلیج فارس هشدار دادند.

در کنفرانس دبی مطرح شد؛ هشدار درباره استفاده از پهپادها علیه اهدافی در منطقه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، فرماندهان نیروهای هوایی آمریکا، انگلیس و فرانسه و شماری از کارشناسان حوزه نیروی هوایی امروز شنبه در کنفرانس بین المللی دبی 2019 درباره خطرات استفاده از پهپادها برای حمله به اهداف نظامی و غیرنظامی در منطقه خلیج فارس هشدار دادند.

شرکت نمایندگان در این کنفرانس گفتند که خطرات این پهپادها در این است که تا 1000 کیلومتر پرواز می نمایند و حامل حدود 10 کیلوگرم مواد منفجره هستند و با پرواز در ارتفاع پایین تأسیسات غیرنظامی و مالی را هدف قرار می دهند و تلفات و خسارت های مالی زیادی به بار می آورند که این امر توسعه استراتژی وزارتخانه های دفاعی برای مقابله با این پهپادها را می طلبد.

طبق گزارش روزنامه رأی الیوم، در این کنفرانس دیوید گلدفاین رئیس ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش آمریکا، مایک ویجستون رئیس ستاد فرماندهی نیروی هوایی انگلیس، فیلیپ لافین رئیس ستاد فرماندهی نیروی هوایی فرانسه و ژوزف گاستیلا فرمانده نیروی هوایی آمریکا در منطقه جنوب غربی آسیا، سخنرانی کردند.

آن ها بر ضرورت همکاری در زمینه آموزش، توسعه توانایی ها برای مقابله با نسل جدید سلاح ها، مقابله با خطرات و تهدیدات بین المللی به خصوص در منطقه خلیج فارس و حفظ امنیت و ثبات آن تأکید کردند.

خالد عبدالله المزروعی فرمانده نیروی هوایی و دفاع هوایی سابق امارات نیز گفت که امسال شاهد تعدادی حملات با استفاده از پهپادهای حامل مواد منفجره در عربستان بودیم و این پهپادها به یک عنصر جنگی تبدیل شده است که توسعه توان نیروی دفاع هوایی برای مقابله با خطرات آن را می طلبد.

وی اضافه کرد که تدوین مجدد استراتژی دفاع هوایی در منطقه به منظور مقابله با رسیدن این پهپادها به اهداف نظامی و غیرنظامی، لازم است.

ریاض قهوچی رئیس اجرایی شرکت سیجما که این کنفرانس را سازماندهی نموده است، گفت که پهپادها در سایه حملات امسال به عربستان سعودی، به تهدیدی برای منطقه خلیج فارس تبدیل شده اند.

ص

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4054

به "در کنفرانس دبی مطرح شد؛ هشدار درباره استفاده از پهپادها علیه اهدافی در منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در کنفرانس دبی مطرح شد؛ هشدار درباره استفاده از پهپادها علیه اهدافی در منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید