لو رفتن عکس جنگنده رادارگریز تازه چینی

به گزارش مجله آزمون اول، به نظر می رسد چین برای اولین بار نوع تازهی از جنگنده رادارگریز نسل پنجم J-20 شرکت صنایع هواپیماسازی چنگدو (CAC) خود را با دو موتور توربوفن تازه Shenyang WS-15 به پرواز درآورده است.

لو رفتن عکس جنگنده رادارگریز تازه چینی

به گزارش خبرآنلاین، اطلاعات در رسانه های اجتماعی چین نشان می دهد که این رویداد مهم در 28 ژوئن اتفاق افتاده است. جینز تصاویر پرواز را ارزیابی کرد. با این حال، کیفیت پایین تصاویر، تأیید مستقل نصب موتور WS-15 با هواپیما را سخت می نماید.

شکل نازل های موتور معین نیست. علی رغم کیفیت پایین تصاویر، به نظر می رسد موتورها فاقد کنترل بردار رانش (TVC) مرتبط با موتور کلاس 166 kN WS-15 Emei هستند.

تصویری از رویداد 28 ژوئن، مقامات CAC را با بنری نشان می دهد که روی آن نوشته شده -15، که نشان دهنده رویدادی است که به نصب موتور با J-20 مرتبط است.

تصاویر هواپیما نیز تغییرات ظاهری را در بدنه هواپیما نشان میدهد. سایبان کابین خلبان برای بهبود ویژگی های پنهان کاری هواپیما طراحی شده است. سایبان در بالا صاف تر است و با یک قوز برجسته تر در پشت منطقه کابین خلبان ادغام می گردد که به بدنه اصلی بدنه هواپیما منتهی می گردد.

این تغییر ابتدا در دسامبر 2022 فاش شد. معین نیست که نام این نوع نو از هواپیما چیست.

منبع: فرارو
انتشار: 14 تیر 1402 بروزرسانی: 14 تیر 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 42156

به "لو رفتن عکس جنگنده رادارگریز تازه چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن عکس جنگنده رادارگریز تازه چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید