ماجرای به آب بستن شیر چه بود؟

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل استاندارد تهران گفت که مازاد شیر توزیع شده به واحد های صنفی و عرضه، توسط اتومبیل حمل شیر، به کارخانه برگشت داده و هزینه آن به توزیع کننده پرداخت می گردد، اما با پیگیری و آنالیز فیلم منتشر شده معین شد توزیع کننده متخلف، به طمع دریافت هزینه بیشتر از کارخانه، بطری های پلمب را باز و آن را با آب مخلوط نموده است.

ماجرای به آب بستن شیر چه بود؟

به گزارش ایسنا، در پی انتشار فیلم پرکردن بطری شیر با آب، در فضای مجازی، محمودرضا طاهری، مدیرکل استاندارد تهران، برای آنالیز زوایای مختلف این موضوع، صبح امروز، به صورت سرزده از این واحد فراوریی، در تهران بازدید کرد.

وی در این رابطه شرح داد که از زمان انتشار این فیلم، فراوریات این واحد را زیرنظر داشتند و با بازرسی اجرا شده، تخلف و عدم انطباقی در مورد فرآورده شیر دیده نشد.

طاهری اضافه نمود: مطابق روال واحد های لبنی برای توزیع شیر، مازاد شیر توزیع شده به واحد های صنفی و عرضه، توسط اتومبیل حمل شیر، به کارخانه برگشت داده و هزینه آن به توزیع نماینده پرداخت می گردد. با پیگیری و آنالیز فیلم، معین شد توزیع نماینده متخلف، به طمع دریافت هزینه بیشتر از کارخانه، بطری های پلمب را باز و آن را با آب مخلوط نموده است.

این مقام مسؤول با تاکید بر اینکه باید ترتیبی در فرآیند کنترل کیفیت واحد های لبنی اتخاذ گردد تا واحد های لبنی از پذیرفتن بطری هایی که پلمب آن بازشده است، خودداری نمایند، گفت: به واحد تذکر دادیم تا نقص این فرآیند را اصلاح و در این زمینه دقت لازم را اعمال نمایند، تا دست افراد سودجو کوتاه گردد.

اخیرا ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد در یک خودروی حمل لبنیات، افرادی مشغول ترکیب آب با محتویات شیر داخل ظروف بودند.

در پی انتشار این ویدیو رییس پلیس فتای تهران عظیم نیز بیان کرد: در جریان تحقیقات اولیه معین شد هر 3 نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بودند. این افراد با حکم قضایی بازداشت و در جریان اظهارات خود مدعی شدند که تمام بطری های شیر محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده و آنان قصد داشته اند با اضافه کردن اب به آن ها و افزایش تعداد بطری ها از شرکت فراوری این محصولات سوءاستفاده نمایند و قصدی برای فروش آن به مردم نداشتند. در تحقیقات اجرا شده معین شد که هیچکدام از این بطری های پر شده در بین شهروندان توزیع نشده بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23846

به "ماجرای به آب بستن شیر چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای به آب بستن شیر چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید