مدعیان وزن 97 کیلو مصاف سختی برای دوبنده تیم ملی دارند

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، مجتبی گلیج مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد در مورد اردوهای تیم ملی گفت: وزن 97 کیلوگرم سنگین ترین وزن به لحاظ رقابتی در تیم ملی است و 4 کشتی گیر خوب در این وزن حضور دارند که همه توانایی کسب سهمیه را دارند.

مدعیان وزن 97 کیلو مصاف سختی برای دوبنده تیم ملی دارند

وی گفت: تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می کنیم و کادر فنی نیز برای ما وقت می گذارد و قدردان زحمات آنها هستیم.

گلیج در مورد شرایط قرنطینه گفت: شرایط خاصی است و باید از اردو خارج نشویم و کمی تحمل آن سخت است اما نگاه ما حضور در تیم ملی و کسب افتخار است و برای آن همه سختی ها را تحمل می کنیم.

وی ادامه داد: از لحاظ تغذیه و شرایط اسکانی شرایط خوب است و فرایند تمرینات و آمادگی جسمانی کشتی گیران نیز روز به روز بهتر می شود.

دارنده 2 مدال طلای زیر 23 سال جهان شرح داد: با توجه به اینکه کادر فنی تصمیم بر برگزاری انتخابی دارد و ما نیز به آنها اعتماد داریم تمرینات خود را با جدیت بالایی برگزار می کنیم و منتظر هستیم نحوه انتخاب کشتی گیران در این وزن به چه صورت خواهد بود.

وی ادامه داد: تجربه لازم را در رده سنی بزرگسالان دارم و چند سالی است که در این رده کشتی گرفته ام و سال گذشته نیز در قهرمانی آسیا در کشور هند صاحب مدال طلا شدم.

این کشتی گیر مازنی تیم ملی در سرانجام اعلام نمود: تمام تمرکز و تلاش من و همه کشتی گیران حضور در المپیک و کسب مدال در آن است و هدف همه ما افتخارآفرینی و اهتزاز پرچم مقدس ایران در میادین مهم بین المللی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 22144

به "مدعیان وزن 97 کیلو مصاف سختی برای دوبنده تیم ملی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعیان وزن 97 کیلو مصاف سختی برای دوبنده تیم ملی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید