ملزومات بهداشتی ساختمانی و دکوراتیو روستیک

به گزارش مجله آزمون اول، لوازم بهداشتی ساختمانی شامل کاسه روشویی، تخته روشویی یا کانتر و کابینت، انواع وان و غیره، از اساسی ترین وسایل برای هر ساختمانی با هر کاربری هستند، که تنوع بسیار بالایی از متریال سازنده با کیفیت های متفاوت نیز از آن وجود دارد.

ملزومات بهداشتی ساختمانی و دکوراتیو روستیک

البته این لوازم، علاوه بر کارایی مهم و مفید خود، از نظر دکوراسیون و دیزاین نیز اهمیت زیادی دارند، بنابراین طراحی و شمایل آن نیز بسیار مورد توجه است.

مجموعه زد دیزاین ، فراوریکننده انواع ملزومات روستیک با بهترین کیفیت و طراحی های بینظیر است، که لوازم ساختمانی و دکوراتیو را در سبکی بسیار شیک و متفاوت، با استفاده از متریال طبیعی و زیبایی چون سنگ و چوب فراوری می نماید.

روشویی سنگی

روشویی از اساسی ترین عناصر سرویس های بهداشتی است، که در دکوراسیون نیز تاثیر زیادی دارد. روشویی ها انواع زیادی دارند، چون روشویی های چینی، رزینی، سرامیکی و غیره. اما از زیباترین و خاص ترین انواع روشویی، که علاوه بر زیبایی خیره کننده خود، کیفیت ساخت و دوامی بالاتر از همه انواع روشویی دارد، روشویی سنگی است.

روشویی سنگی از تراشیدن و شکل دادن به سنگ هایی که از اسلب های سنگ به دست می آید، ساخته می گردد. جنس سنگ ها متفاوت است و می تواند در طرح و رنگ های بسیار گوناگونی نیز باشد.

خرید روشویی سنگی ، یک انتخاب بسیار مناسب برای آن هاییست که مجموعه ای از زیبایی، کیفیت و کارایی، و تفاوت و خاص بودن را در کنار یکدیگر می خواهد.

در مجموعه زد دیزاین می توانید انواع روشویی سنگی را در رنگ ها و طرح ها و اندازه های مختلفی ببینید، روشویی ها در انواع با کابینت یا بدون آن، با پایه و یا بدون پایه، و با سنگ های متفاوتی چون مرمریت هرسین، مرمریت پر طاووسی در رنگ های متفاوت،مرمریت پرشین و دیگر سنگ های طبیعی هستند.

جهت سفارش و هماهنگی با زد دیزاین در تماس باشید.

شماره پشتیبانی : 2623860 0912

شماره تماس کارخانه :02636704667

مزایای روشویی سنگی

کیفیت و دوام فوق العاده بالا

طراحی لاکچری و منحصر به فرد

ضد لک و خط و خش

تمیز کردن و نگهداری آسان

فول ست چوبی روستیک

دیزاین سرویس بهداشتی شما تا حد بسیاری زیادی به روشویی و سرویس شستشویی که استفاده می کنید بستگی دارد. در سرویس بهداشتی و حمام احتیاج به کاسه روشویی، تخته روشویی یا پایه برای روشویی ، کانتر یا کابینت، و آینه است. خرید هر یک از این وسایل علاوه بر این که احتیاجمند صرف هزینه بیشتر است، احتیاج به گذاشت وقت بیشتری برای انتخاب و نصب هم دارد، اما با خرید یک فول ست روشویی سرویس بهداشتی، می توانید تمام این وسایل را به صورت آماده تهیه کنید ضمن این که هارمونی بسیار بیشتری بین اجزای آن وجود دارد و ایده آل ترین گزینه برای یک دیزاین شیک و لوکس است.

لوازم بهداشتی و دکوراتیو ساخته شده در زد دیزاین، همیشه دارای کیفیت و طراحی بسیار منحصر به فرد است، و این بار نیز فول ست روشویی به سبک روستیک با نمای خیره کننده، در طرح های متنوع، به محصولات فراوان این مجموعه اضافه شده است.

خرید فول ست چوبی روستیک انتخابی ایده آل برای داشتن هماهنگ ترین و شیک ترین نوع ست سرویس بهداشتی است.

فول ست های سرویس بهداشتی، در انواع با کانتر یا بدون کانتر، و یا به همراه باکس یا به همراه تخته چوبی روشویی ، و روشویی سنگی رودخانه ای ، و آینه روستیک تهیه شده اند که هر یک طرحی بی نظیر و خاص دارند.

توجه داشته باشید که سنگ استفاده شده برای کاسه روشویی از سنگ های رودخانه ای طبیعی است، و چوب استفاده شده نیز از بهترین اسلب های چوب گردو می باشد، که با پرداخت و آماده سازی با مواد و مراحل مخصوص، کاملا ضد آب و ضد پوسیدگی است و به هیچ عنوان در معرض رطوبت آسیب ندیده و باد نمی نماید.

ست روشویی زد دیزاین، انتخابی خاص برای افراد خاص

میز عسلی روستیک

میز های کوچک پذیرایی که با نام میز عسلی شناخته می شوند، از کاربردی ترین و زیباترین وسایل هر خانه شیک و امروزی هستند.میز عسلی بیشتر برای پذیرایی استفاده می گردد ، و چون ابعاد و وزن کمی دارد می توان آن را به راحتی جابجا کرد. بنابراین اگر برای پذیرایی از میهمانان احتیاج به یک میز با ابعاد و وزن مناسب، و البته طرحی شیک و بسیار خاص احتیاج دارید، خرید میز عسلی روستیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

میز عسلی روستیک ساخته شده در مجموعه زد دیزاین، دارای طرحی بی نظیر است که از اسلب چوب و تماما با دست ساخته شده است.

میز عسلی روستیک علاوه بر این که می تواند به عنوان میز پذیرایی استفاده گردد، برای قرارگیری در کنار مبلمان یا تختخواب، برای قرارگیری وسایل دکوری یا وسایل کاربردی چون آباژور و چراغ مطالعه، و یا گلدان های کوچک نیز بسیار مناسب است.

از مزایای میز عسلی چوبی روستیک این است که دارای استحکام و کیفیت ساخت بسیار بالا است، و طی فرآیندی خاص، با استفاده از ابزار ها و روغن های مخصوصی که روی آن ها به کار رفته، دارای جلا و جلوه بسیار زیبا است، و ضد آب و رطوبت نیز می باشد.

طراحی منحصر به فرد میزهای عسلی روستیک مجموعه زد دیزاین را می توانید در سایت ما ببینید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23457

به "ملزومات بهداشتی ساختمانی و دکوراتیو روستیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملزومات بهداشتی ساختمانی و دکوراتیو روستیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید