کره شمالی در پی سرقت اطلاعات واکسن کرونا از شرکت فایزر

به گزارش مجله آزمون اول، اخیرا نیز در گزارش ناظران سازمان ملل ادعا شده دولت کره شمالی 316 میلیون دلار رمز ارز را سرقت و خرج توسعه برنامه موشکی و هسته ای خود نموده است.

کره شمالی در پی سرقت اطلاعات واکسن کرونا از شرکت فایزر

هکرهای وابسته به کره شاقتصادی برای دست یافتن به اطلاعات ساخت واکسن کرونا، کوشش دارند به سیستم رایانه ای شرکت واکسن سازی فایزر آمریکا نفوذ نمایند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان اطلاعات کره جنوبی روز سه شنبه (امروز) مدعی شده هکرهای کره شاقتصادی سعی دارند برای دست یافتن به اطلاعات ساخت واکسن ویروس کرونا، به سیستم های رایانه ای شرکت آمریکایی فایزر رخنه نمایند.

نمایندگان مجلس کره جنوبی امروز پس از یک نشست غیرعلنی کمیسیون مجلس، در مصاحبه با خبرنگاران این موضوع را به نقل از سازمان اطلاعات این کشور رسانه ای نموده اند.

هائه کیونگ نماینده مجلس کره جنوبی به خبرنگاران گفت: سرویس اطلاعات کره جنوبی به ما خبر داد که کره شاقتصادی با استفاده از رخنه سایبری برای هک کردن شرکت فایزر سعی در دستیابی به اطلاعات مربوط به واکسن کرونا و شیوه های احتاقتصادی درمان کووید19 داشته است.

کره شاقتصادی از معدود کشورهایی است که تا به امروز هیچ اطلاعاتی درباره شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشور به سازمان بهداشت دنیای ارایه ننموده است.

دولت پیونگ یانگ از سال گذشته و همزمان با شروع همه گیری کرونا مرزهای خود را با چین بسته نگه داشته و رهبر کره شاقتصادی بارها تاکید داشته که هیچ بیمار مبتلا به کووید 19 در این کشور نیست.

سخنرانی رهبر کره شاقتصادی در کنگره حزب حاکم کارگران کره شاقتصادی در پیونگ یانگ/ 15 نوامبر 2020/ خبرگزاری رسمی کره شاقتصادی

ناظران بین المللی به این ادعای دولت کره شاقتصادی به دیده شک و تردید می نگرند.

دولت کره شاقتصادی در تیرماه سال 1399 ادعا نموده ساخت واکسن بومی کرونا در این کشور با موفقیت وارد مرحله آزمایش های بالینی شده است. با وجود گذشت نزدیک 9 ماه از اعلام این خبر، اما هنوز خبری از ساخت واکسن کرونا در کره شاقتصادی به دنیا مخابره نشده است.

اخیرا نیز کارشناسان ناظر بر تحریم های کره شاقتصادی در سازمان ملل اعلام نموده اند که دولت پیونگ یانگ از سال 2019 تا نوامبر (آبان) 2020 حدود 316 میلیون دلار ارز دیجیتال را از بعضی موسسات اقتصادی و مراکز تبدیل ارزهای دیجیتال با هک سایبری سرقت نموده و درآمد حاصل از آن را صرف توسعه هسته ای و موشکی خود نموده است.

کره شاقتصادی به داشتن ارتشی متشکل از هزار هکر آموزش دیده معروف است. این هکرها معمولا به شرکت ها، موسسات و محققان کره جنوبی و دیگر کشورهای دنیا حمله می نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23416

به "کره شمالی در پی سرقت اطلاعات واکسن کرونا از شرکت فایزر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی در پی سرقت اطلاعات واکسن کرونا از شرکت فایزر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید