کمیته امداد، مسئولان را بیشتر از گذشته با مسائل نیازمندان آشنا کند

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/قم فرماندار و قائم مقام کمیته امداد قم در ملاقات نوروزی با یکی از خانواده های تحت حمایت این نهاد ضمن تبریک سال نو و دلجویی از آن ها، پیگیر برطرف مسائل این خانواده شدند.

کمیته امداد، مسئولان را بیشتر از گذشته با مسائل نیازمندان آشنا کند

در دومین روز از سال نو، فرماندار و قائم مقام مدیرکل کمیته امداد قم از منزل یکی از خانواده های تحت حمایت این نهاد بازدید و با اعضای خانواده ملاقات و گفت وگو کردند.

عباس جوشقانیان، قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان قم به همراه سید مرتضی حیدری، فرماندار قم در دومین روز سال 1400 با یکی از خانواده های تحت حمایت این نهاد ملاقات و ضمن تبریک سال نو از آن ها تفقد و دلجویی کردند.

در این بازدید قائم مقام مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از تعامل خوب فرماندار قم با کمیته امداد و حُسن توجه وی به مددجویان این نهاد دستور رسیدگی و پیگیری فوری بعضی از مسائل این خانواده را صادر کرد.

فرماندار قم با تأکید بر اینکه کمیته امداد باید مسئولان را بیشتر از گذشته با مسائل نیازمندان آشنا کند اظهار کرد: من خودم برای ملاقاتهای بیشتر با این خانواده ها، علاقه و آمادگی خود را اعلام می کنم تا از این طریق بتوانیم مسائل نیازمندان بیشتری را رفع کنیم.

در این ملاقات علاوه بر مساعدت کمیته امداد، فرماندار نیز از حساب شخصی خود به این خانواده عیدی قابل توجهی اهدا کرد و آن ها هم با ابراز احساسات، از مدیران استان به ویژه فرماندار و مدیران کمیته امداد قدردانی و برای آن ها دعا کردند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23193

به "کمیته امداد، مسئولان را بیشتر از گذشته با مسائل نیازمندان آشنا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته امداد، مسئولان را بیشتر از گذشته با مسائل نیازمندان آشنا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید