کیا تلوراید بهترین ماشین 2020 دنیا

به گزارش مجله آزمون اول، ماشین شاسی بلند کیا تلوراید ساخت شرکت کیا موتورز کره جنوبی جایزه اول ماشین دنیا 2020 به دست آورد.

کیا تلوراید بهترین ماشین 2020 دنیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت جایزه بهترین ماشین کلی دنیا 2020 که با رای 86 داور از سراسر دنیا انتخاب می شوند، سال جاری به کیا تلوراید شاسی بلند کراس اوور سه ردیفه ساخت شرکت کیا در کره جنوبی رسید.

یک برنده عظیم دیگر پورشه تایکان ای وی بود دو جایزه مهم دیگر را به خود اختصاص داد: این ماشین برقی جدید پورشه جایزه ماشین دارای بهترین کارکرد سال و جایزه ماشین لوکس سال را به خود اختصاص داد.

جایزه ماشین شهری 2020 به یک فراوری شرکت کیا رسید: کیا سول ای وی 2020 یک ماشین برقی سبک با کارکرد عالی و ظرفیت فوق العاده باتری ها ممکن است در میان ماشین های برقی ارزان قیمت پرفروش گردد.

بالاخره مزدا3 2020 عنوان ماشین با بهترین طراحی در دنیا را گرفت. هم شکل سدان چهاردر این ماشین و هم شکل پنج در هاچبک این ماشین یکی از جذابترین ماشین های کامپکت امروز در دنیا هستند.

اعلام جوایز ماشین سال به طور معمول در نمایشگاه خودروی نیویورک انجام می گردد. اما پانزدهمین دوره این جوایز به علت به تاخیر افتادن این نمایشگاه در میانه شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین اعلام شد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9821

به "کیا تلوراید بهترین ماشین 2020 دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیا تلوراید بهترین ماشین 2020 دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید